14. helmikuuta 2017

Ystävänpäiväsydämet on arvottu



Hyvää ystävänpäivän iltaa Ystävät.
Olen arponut Ystävänpäiväsydämet.



Kaksi sydäntä sai Kaaru kommentillaan

Ihana arvonta, oikein sydämellinen 💜

Niin suloisia sydämiä! Minä tykkäisin kahdesta pienestä sydämestä, sillä kaksin aina kaunihimpi 💜



Ja yksi isompi sydän lähtee Raisa P :lle

Ihania sydämiä! ❤ onnen suosiessa valitsisin yhden ison.

Laitatteko yhteystiedot minulle
niin laitan sydämellistä postia tulemaan!

Onnea ja <3-lämpöisiä ajatuksia voittaneille
ja  kaikille arvonnassa mukana olleille.

~~Kaisu~~
.








2 kommenttia:

  1. Oho, ai minä muka.. :D Tämäpä positiivinen yllätys, minua kyllä harvoin arpaonni suosii.. :) Laitanpa postia sinulle..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, sinä voitit.😀 Onni ei ole sinulle selkää kääntänyt. Nyt oli sinun arpaonnesi vuoro ja minusta se oli huippu juttu. 💜👍

      Poista